مهتاب

مطالب آموزشی وبلاگی من

مهتاب

مطالب آموزشی وبلاگی من

عطر و ادکلن

احتمالاً متوجه شده اید که خوشبو کننده ها  انواع مختلفی دارند از جمله عطر ، ادکلن و ادو تویلت. عالی است ، اما تفاوت این محصولات چیست؟ همه عطرها عمدتا یکسان هستند ، اما بر اساس غلظت روغن در الکل و آب نامی به آنها داده شده است. در اینجا نحوه فهمیدن اینکه کدام یک برای شما مناسب است وجود دارد توسط هوشمندانه تبلیغات

این نمودار ، تهیه شده از ، توضیح می دهد که "عطر" م همچنین هر ماده بدبو از مقدار معینی روغن عطر رقیق شده در الکل و آب تشکیل شده است. بسته به غلظت ، نتیجه نام دیگری پیدا می کند. 


ادامه مطلب ...

نحوه ی آموزش فتوشاپ





فتوشاپ نرم افزاری برای ویرایش تصویر و روتوش عکس برای استفاده در رایانه های ویندوز یا MacOS است.



فتوشاپ توانایی ایجاد ، بهبود یا ویرایش تصاویر ، آثار هنری و تصاویر را به کاربران ارائه می دهد. تغییر پس زمینه ، شبیه سازی یک نقاشی در زندگی واقعی یا ایجاد نمای جایگزین از جهان همه با Adobe Photoshop امکان پذیر است.


این پرکاربردترین ابزار نرم افزاری برای ویرایش عکس ، دستکاری تصویر و روتوش برای چندین فرمت فایل تصویری و ویدئویی است. ابزارهای موجود در فتوشاپ امکان ویرایش تصاویر مجزا و همچنین دسته های عظیم عکس را فراهم می کند.


نسخه های مختلفی از Photoshop وجود دارد ، از جمله Photoshop CC ، Photoshop Elements ، Photoshop Lightroom و Photoshop Express ، نسخه ای از Photoshop برای iOS با ویژگی های کمتری. Adobe Photoshop به صورت اشتراکی که شامل Lightroom فتوشاپ است و به عنوان بخشی از اشتراک بزرگتر Creative Cloud به تنهایی در دسترس است.



فتوشاپ چگونه استفاده می شود؟ Adobe Photoshop ابزاری مهم برای طراحان ، توسعه دهندگان وب ، گرافیست ها ، عکاسان و متخصصان خلاق است. به طور گسترده ای برای ویرایش تصویر ، روتوش ، ایجاد ترکیبات تصویری ، ماکت های وب سایت و افزودن تأثیرات استفاده می شود.


تصاویر دیجیتال یا اسکن شده را می توان برای استفاده بصورت آنلاین یا چاپی ویرایش کرد. طرح بندی وب سایت را می توان در فتوشاپ ایجاد کرد. طرح های آنها قبل از اینکه توسعه دهندگان به مرحله کدگذاری بروند ، نهایی می شوند.


گرافیک مستقل را می توان برای استفاده در برنامه های دیگر ایجاد و صادر کرد.