مهتاب

مطالب آموزشی وبلاگی من

مهتاب

مطالب آموزشی وبلاگی من

کرم مو

   

کرم مو برای مردان: مدل موی قهوه ای تیره که انگشتانش را در حالت مو قرار داده و آن را با یک پیراهن سفید و کت سرمه ای پوشانده است.

بعد از یک ظاهر طراحی محصولات که قرار است آن لطیف و حالت پذیر را به شما بدهند ، اما از اینکه به نظر می رسد کالای زیادی در موهای خود دارید ، متنفر هستید؟ به خوبی می توانید جواب این را پیدا کنید که داخل یک وان (یا لوله) کرم مو برای آقایان قرار دارد.

 

کرم مو که اغلب به خاطر پسر عموهای معروف ترش - ژل و پوماد - نادیده گرفته می شود ، یک محصول کاملاً همه کاره و با کاربرد آسان است - و به لطف نتایج طبیعی ، سریع تبدیل به کمد حمام جدید هر آقایی می شود.

 

قبلاً هرگز از کرم موی مردانه استفاده نکرده اید؟ ادامه مطلب را بخوانید و دریابید که چگونه می توانید از آن برای آرایش کامل موهای خود استفاده کنید.

 

کرم مو برای آقایان چیست؟

 

کرم موی مردانه: مرد موی قهوه ای با شانه ای نرم و صاف روی موهای صورت و پیراهن دکمه ای قرمز

اگر می خواهید ظاهری طبیعی با کمی درخشش داشته باشید فرمول های کرم راهی هستند. اعتبار: حقیقت جین اسمیت

همانطور که از نام آن مشخص است ، کرم مو یک محصول یک ظاهر طراحی شده با قوام کرم مانند است. کمتر به عنوان پوماد و ژل استفاده می شود ، ممکن است یک بچه نسبتاً جدید در بلوک به نظر برسد (که ممکن است توضیح دهد که چرا شما هنوز چیزی در مورد آن نشنیده اید) ، اما باور کنید یا نه ، این محصول از دهه 1920 وجود دارد.

 

کرم مو برای آقایان از نسخه های نرم و چرب استفاده شده در روزهای گذشته کاملاً تغییر شکل یافته است و امروزه موهای طبیعی ، سبک تا متوسط   را نگه می دارند.

 

چه چیز خوبی در آن وجود دارد؟

بنابراین ، چه چیزی کرم مو را برای مردان از سایر محصولات یک ظاهر طراحی شده جدا می کند؟ خوب ، این باعث می شود موی نرم ، نرم و کمی درخشش داشته باشد - اگر دنبال مدل مویی باشید که به نظر نمی رسد مدل آن خیلی سنگین باشد ، عالی است.

 

همچنین برای کمک به رام کردن مسیرهای پروازی ایده آل است و بدون هیچ گونه سختی باعث مهار می شود.

 

برای کیست؟

هر کسی. اما در طول های میانی مو کمی بلندتر و همچنین در بافت های فر یا موج دار بهترین حالت را دارد. اگر تمایل دارید که به دنبال ظاهری باشید که نیاز به نگه داشتن زیاد دارد (به عنوان مثال quiffs یا pompadours بالا) به چیزی کمی قوی تر نیاز خواهید داشت.

 

چگونه از آن استفاده کنم؟

مقدار کمی از آن را بردارید (تقریباً به اندازه نوک انگشت محصول ، بسته به طول و بافت مو بیشتر کنید) ، و آن را بین دو کف دست مالش دهید.

 

به یاد داشته باشید ، همیشه کار خود را با مقدار کمتری از آنچه فکر می کنید شروع کنید ، زیرا اگر به آن نیاز داشته باشید بیشتر اضافه کنید بیش از شستشو و شروع مجدد آن است.

 

این محصول را با استفاده از دست خود از طریق موهای خشک بپزید و تمرکز خود را روی کار دادن یکنواخت کرم در تمام مدت بگذارید. سپس موهای خود را با استفاده از دستان خود حالت دهید تا ظاهری معمولی و بافتی به دست آورید یا شانه خود را برای داشتن جلای صیقلی / آراسته بیشتر بگیرید.

 

همچنین می توانید قبل از سشوار کشیدن روی موهای مرطوب نیز استفاده کنید.

 

نکته: برای بافت های موی فر و فر ، شما می توانید با استفاده از اسفنج مو محصول را در موهای خود کار دهید. فقط کرم را با اسفنج بمالید ، با استفاده از حرکات دایره ای کوچک ، آن را از طریق مو کار دهید تا فرهای شما مشخص شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.