مهتاب

مطالب آموزشی وبلاگی من

مهتاب

مطالب آموزشی وبلاگی من

«چین مارت»، شرکت فعال در زمینه‌ی «خرید لوازم جانبی موبایل از چین»

به گزارش روابط عمومی چین مارت ، این شرکت که در زمینه‌ی «خرید لوازم جانبی موبایل از چین» فعال است توانسته در سال 97 ............................................. .................................. ...................................... ................................... ................................ ............................. .................................. ............................. ........................................ ..................................... ................................ ........................... ...........

مدیر عامل چین مارت، مدیر عامل و بنیانگذار این شرکت در زمینه مهمترین موفقیت‌ها و دستاوردهای این شرکت در سال 97 گفت: خرید از چین.

وی در زمینه چالش‌های این شرکت برای مقابله با مشکلات اقتصادی گریبانگیر اقتصاد جامعه و کسب‌وکارها در این سال و راه‌های برون‌رفت شرکت‌ها در این زمینه افزود: «....... ......................... ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................  »

به گفته‌ی مدیر عامل چین مارت، از عوامل موفقیت این شرکت در مقابله با چالش‌های فضای کسب‌وکار کشور، را ............................ ، ...................................................................... و ..................................................... برشمرد و در این زمینه افزود: .................................................................................. ................................................................. ......................................................... ............................................. ....................................................... ....................................................... ........................................... .......................................... ............................................ ........................................... ...................................................... .................................. ........................................... ............................................ ....................................... ................................... .................................

به گفته مدیر عامل چین مارت، این شرکت در سال آینده قصد دارد تا با خرید از چین به اهدافی چون خرید لوازم جانبی موبایل از چین و  خرید لوازم جانبی موبایل از چیندست یابد و در این راستا اقدام به معرفی محصول یا امکانات جدید خواهد کرد.

گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های چین مارت، می‌توانند به سایت آن به آدرس https://jeansmartin.com/ مراجعه کنند.