مهتاب

مطالب آموزشی وبلاگی من

مهتاب

مطالب آموزشی وبلاگی من

ساب اهم

از چه نوع ایجوس هایی در ویپینگ ساب اهم میتوان استفاده کرد؟

اجزای اصلی یک ایجوس شامل پروپیلن گلیکول (PG)، گلیسیرین طبیعی گیاهی (سبزیجات، VG) و طعم دهنده ها می شود. البته بعضی از ایجوس ها مقداری نیکوتین هم دارند که با واحد میلی گرم (mg) در بسته بندی محصول به آن اشاره می شود.

.ویپرزکو در اینجا قصد دارد شما را با میزان های متخلف نیکوتین در ساب اهم اشنا کند و به طور مفصل توضیح دهد 

لازم است که درباره ی VG و PG هر ایجوس و نسبت این دو (PG/VG) اطلاعات کافی داشته باشید. 

چون این نسبت است که مشخص می کند که هر ایجوس برای چه نوع ویپ یا کویلی مناسب است.

ایجوس های مناسب برای ویپینگ با این اتومایزر معمولا مقدار VG بیشتری دارند (%60 یا بیشتر) و بهترین نسبت برای این نوع از ویپینگ  80VG/20PG است.

ایجوس هایی که برای ویپینگ استاندارد مناسب هستند, معمولا PG بیشتری دارند (بعلت MTL بودن) و بهترین نسبت برای ویپینگ معمولی  70PG/30VG است.

شما میتوانید از جوس هایی که نسبت 50/50 (PG/VG) دارند استفاده کنید چون این نوع از جوس ها تقریبا برای هر نوع تانک و ویپی مناسب اند. 

البته اگر کویلتان مقاومت کمی دارد، استفاده از جوس هایی که این نسبت را دارند به شما پیشنهاد نمی شود.

استفاده از جوس هایی که PG زیادی دارند در ویپ های ساب اهم باعث ایجاد طعم سوختگی و اذیت شدن گلو می شود و بلعکس استفاده از جوس هایی که VG زیادی دارند در ویپ های معمولی هم باعث رخ دادن همین اتفاق می شود.

بهترین مقدار نیکوتین برای ویپینگ ساب اهم چیست؟

همانطور که کمی بالاتر هم توضیح دادیم، ویپ های ساب اهم بخار بیشتری تولید می کنند و نیکوتین بیشتری را در هر بار کام گرفتن وارد دهانتان می کنند، بنابراین لازم است که از ایجوس هایی که نیکوتین کمتری دارند استفاده کنید.

 رایج ترین مقدار نیکوتین برای ویپرهای ساب اهم 3 و 6 میلی گرم است. 

اگر به تازگی ویپینگ ساب اهم را شروع کرده اید، شاید بهتر باشد که با مقدار نیکوتین 6 میلی گرم یا ایجوس های Short Fill (ایجوس هایی که شما قادر به تنظیم مقدار نیکوتین دلخواهتان هستید) شروع کنید.

اگر قصد خرید ساب اهم را دارید به سایت ویپرزکو مراجعه نمایید

https://vapersco.org/

021-40220229

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.