مهتاب

مطالب آموزشی وبلاگی من

مهتاب

مطالب آموزشی وبلاگی من

درباره درب ضد سرقت

نزدیک به دو دهه است که درب ضد سرقت در کشورهای مختلف تولید می گردد و در صنعت ساختمان ایران صاحبان صنایع ساختمان آن را بنام درب ضد سرقت ترکیه یا درب ضد سرقت چینی و یا نام های دیگر می شناسند.

هم اکنون در شهرهای بزرگ و متوسط ایران استفاده کردن از درب ضد سرقت بعنوان ضرورت محسوب می گردد و بیشتر صاحبان صنایع مربوط به مسکن به این اهمیت پی برده و روز به روز رو به گسترش است و در بعضی شهرها سازمانهای مربوطه درب ضد سرقت را به عنوان الزام برای سازندگان توصیه نموده اند.

حتی بعضی از سازمانها بخصوص شهرداری های بعضی از مناطق کشور استفاده از درب ضد سرقت را بعنوان ضرورت و اجبار به سازندگان ساختمان معرفی می نمایند .

قطعا با روند رشد استفاده ازدرب های ضد سرقت کسانی که در صنعت درب ضد سرفت  واردکننده یا تولید کننده و یا فروشنده می باشند منافع قابل توجهی را در پی خواهند داشت .

درب های ضدسرقت عمدتاً دارای یک ورق فلزی بسیار مقاوم میباشند که این نوع فلز نفوذ هر نوع وسیله ای را غیرممکن میسازد و یا به عبارت شفاف تر با نهایت تاخیر در نفوذ مواجه میشود. قفل ها و یراق آلات بکار رفته در این نوع درب ها اصولاً از نوع گاوصندوقی بوده و این بدین معنا میباشد که ٢یا٣ قفل باعث اتصال لنگه درب به چهارچوب می شود.  در قسمت های داخلی عایق های صوتی و در انتهای آن از سنگ پشم نسوز برای ضدحریق کردن قسمت بیرونی استفاده شده و همچنین می توان با تزریق مواد خاصی در لایه میانی این درب ها شبکه ای مستحکم با مقاومت بسیار بالا بدست آورد. این درب ها دارای رویه ام دی اف می باشد که بصورت ساده، طرح دار و برجسته یافت می شوند و ضخامت های آن ها بین ٨ الی ١٤ میلیمتر می باشد.  لازم به توضیح بوده که این روکش ها به صورت رنگ یا روکش پی وی سی می باشد.



برای دانلود عکسهای بیشتر از درب ضد سرقت ایرانی درباران کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.